بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کوله پشتی / قیمت کوله پشتی | خرید ارزان ترین کوله پشتی مدرسه

قیمت کوله پشتی | خرید ارزان ترین کوله پشتی مدرسه

کوله پشتی ها از جمله وسایل بسیار خوب و کارا در حمل و نقل ابزارهای مورد نیاز می باشد. از کوله پشتی ها می توان در سفرها به راحتی کار گرفت. قیمت کوله پشتی در بازار متنوع است و میتواند وِیژگی های خود را داشته باشد مثلا :

  • کیفی با حالت های استوانه ای یا گرد 
  • دارای سه دسته که می توان آن را به پشت وصل کرد و یا در دست گرفت 
  • دارای جیب های متعدد 
  • دارای جای مناسب درون 
  • و … 

این نوع از کیف را می توان در کارهای مختلف به کار برد. در گذشته بیشتر مسافران و کوهنوردان از آن استفاده می کردند. قیمت کوله پشتی متفاوت است. 

قیمت کوله پشتی | خرید ارزان ترین کوله پشتی

قیمت روز کوله پشتی

قیمت روز کوله پشتیقیمت کوله پشتی را می توان از فروشگاه هایی جویا شد که وسایل ورزشی و یا کیف می فروشند. بیشتر این مغازه کوله پشتی هایی با جنس های متفاوت و انواع گوناگونی را عرضه می دارند. از این مغازه ها می توان کوله پشتی چرم و یا کوله پشتی نایک را خریداری کرد. به چند نمونه از قیمت ها در این جا توجه کنید:

  • کوله پشتی گرانیت، قیمت: ۴۸۴۵۰ تومان
  • کوله پشتی شیائومی، قیمت: ۱۴۳۰۰۰ تومان 
  • کوله پشتی پیک نیک، قیمت: ۳۱۵۰۰۰ تومان
  • کوله پشتی کوهنوری ۷۰ لیتری آسپری مدل اتر، قیمت: ۵۱۸۰۰۰ تومان 

عوامل موثر در قیمت گذاری کوله پشتی

عوامل موثر در قیمت گذاری کوله پشتیبرای قیمت گذاری کوله پشتی عوامل گوناگونی تأثیرگذار است. همان گونه که می دانیم کیفیت در کوله پشتی ها حرف اول را می زند. متریالی که در ساخت آن بکار برده می شود خیلی مهم است و باید متوجه این مسئله در هنگام خرید بود و این می تواند نقطه تعیین کننده در قیمت کوله پشتی باشد. اما عوامل دیگری هم وجود دارند که می توان به این ها اشاره نمود:

  • برند سازنده کوله پشتی 
  • اندازه کوله پشتی
  • کارایی از کوله پشتی
  • و همان گونه که گفته شد کیفیت کوله پشتی 

هر کدام از این ها را تولیدی ها سازنده در نظر می گیرند و قیمت ها را تعیین می نمایند.

خرید اینترنتی ارزان ترین کوله پشتی

خرید اینترنتی ارزان ترین کوله پشتیوب سایت های گوناگونی وجود دارند که کوله پشتی ها را با قیمت های ارزان عرضه می دارند. از این وب سایت ها خرید کوله پشتی کوهنوردی، خرید مدل کوله پشتی اسپرت، خرید کوله پشتی فانتزی دخترانه ارزان و … امکان پذیر است. 

سایت کوله پشتی انواع مختلفی از این نوع کیف را به فروش می گذارد که شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی کوله پشتی دانشجویی نیز مزیت های خود را دارد که عبارتند از: 

  • تنوع کالا
  • در دسترس بودن
  • حمل و نقل رایگان 
  • رساندن کالا در اسرع وقت به دست خریدار 
  • قیمت های ارزان

نمایندگی فروش کوله پشتی در کشور

نمایندگی فروش کوله پشتی در کشورشرکت های مختلفی هستند که در کار تولید انواع کوله پشتی می باشند، از برندهای معتبر ورزشی و غیر ورزشی گرفته تا شرکت ها و تولیدی های کوچک در کشورمان. این شرکت ها هر کدام برای این که بتوانند کالای خود را به راحتی بفروش برسانند، نمایندگی هایی را درشهرهای گوناگون ایجاد می کنند.

کار اصلی نمایندگی ها از این قرار است:

  • فروش عمده و تکی
  • بازاریابی 
  • تبلیغات 
  • پخش و توزیع 

این نمایندگی ها را می توانید در شهرهای مختلف، به ویژه کلان شهرها به راحتی پیدا کنید و خرید خود را از آنان انجام دهید. نمایندگی ها کالا را تضمین می کنند. 

تولید کوله پشتی در مدل های مختلف

تولید کوله پشتی در مدل های مختلفتولید کوله پشتی در مدل های مختلفی صورت می گیرد. این وسیله کارا را می توانید در جاهای مختلفی بکار ببرید. امروزه استفاده از آن شایع شده و بسیاری از اقشار جامعه به دلیل حمل بار آن هم به سادگی، از آن استاده می کنند. کوله پشتی ها را می توان برای کارهای گوناگون استفاده کرد و در عین حال این مدل از دوشی ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام به جای خود کارایی دارند. این گونه می توان از انواع کوله پشتی ها نام برد:

  1. کوله پشتی کوهنوردی
  2. کوله پشتی دانشجویی 
  3. کوله پشتی مدرسه
  4. کوله پشتی مهد کودک 
  5. کوله پشتی لپ تاپ 
  6. و … 
راه اندازی کانال کیف و کفش مدرسه ارزان

طرح انتخابی در قیمت کوله پشتی دخترانه

 نیاز کاربران دختر در خرید کوله پشتی باعث تنوع بسیار زیاد  قیمت کوله پشتی دخترانه شده است.  الگوهای برش و دوختی که در تولید کوله پشتی به کار گرفته میشود گویای این اصل است که  قیمت کوله پشتی دخترانه تابع طرح انتخابی و هزینه تولید است.

نمایندگی کوله پشتی و حفظ قیمت

راه اندازی  نمایندگی کوله پشتی و توزیع انواع کیف مدرسه موجب  شده تا قیمت کوله پشتی با توجه به بازار مصرفی سازگار گردد.  بسیاری از از واحدهای نمایندگی کوله پشتی کیف مدرسه  دورسل در سرتاسر ایران می توانند در کمترین زمان ممکن کیف مدارس و انواع کوله پشتی را با پایین ترین قیمت موجود در بازار ایران خدمت شما ارائه دهند.

قیمت کوله پشتی کوهنوردی آماتور یا حرفه ایی

مراجعه برای خرید کوله پشتی هایی که استفاده خاص دارند از جمله اطلاع از قیمت کوله پشتی کوهنوردی سبب شده است تا برخی از خریداران دچار سردرگمی شوند.  نکته مهم در صرفه جویی برای هزینه کرد و پیدا کردن مناسب ترین قیمت کوله پشتی کوهنوردی این اصل تاثیر گذار است که کوهنوردی شما حرفه‌ای و آماتور می باشد.  این عامل اصلی ترین پارامتر در خرید و حتی تولید توسط تولید کننده کوله پشتی شناخته می شود.

قیمت کوله پشتی کوهنوردی

محدودیت در استفاده کوله پشتی های ارزان قیمت

مجموعه تولیدی دورسل با ارائه لیست قیمت کوله پشتی و دعوت خریداران به مقایسه قیمت های رقابتی؛ همه نوع کوله پشتی از جمله کوله پشتی ارزان قیمت را به شما خریداران در بازار فروش کیف مدرسه پیشنهاد می دهد.  با توجه به محدودیت در کاربرد کوله پشتی های ارزان قیمت استفاده چند جانبه از این نوع کوله پشتی به نسبت سایر مدل های سخت تر به نظر می رسد.

محدودیت در استفاده کوله پشتی های ارزان قیمت

عامل اصلی در استقبال از کوله پشتی مدرسه

با افزایش سن و رشد اندام در دانش آموزان مقاطع تحصیلی بالاتر انتخاب کوله پشتی مدرسه از اصلی‌ترین اقدامات پیش اط آغاز سال تحصیلی است.  قیمت کوله پشتی با توجه به سلیقه دانش آموزان دبیرستانی و همچنین انتخاب پارچه های خاص و سیم داخلی برای هدفون و یا ضربه گیر بدنه کوله پشتی مدرسه تنوع بسیار زیادی خواهد داشت.

خرید آنلاین از مرکز خرید کوله پشتی در تهران

محدودیت‌های اقتصادی و ضعف در قدرت خرید سبب شده تا قیمت کوله‌ پشتی به نسبت نرخ تورم سالهای اخیر در اقتصاد ایران افزایش چشمگیری نداشته باشد.   بسیاری از تامین کنندگان مرکز خرید کوله پشتی در تهران با توجه به وضع رکود اقتصادی در دو سال اخیر نتوانستند بازار پویایی را تجربه کند.  با توجه به محدودیت ها در دو سال اخیر در رفت و آمد مراجعه غیر حضوری به مرکز خرید کوله پشتی در تهران توسط کانال تلگرامی فروش کیف عمده افزایش بسیاری داشته تا در هزینه کرد صرفه جویی شود.

خرید آنلاین از مرکز خرید کوله پشتی در تهران

روش انتخاب بهترین کوله پشتی مسافرتی

  مسافرت و بازدید از اماکن تفریحی در کنار استفاده از چمدان مسافرتی گاهاً باعث استقبال و انتخاب بهترین کوله پشتی مسافرتی یکی از مراحل قبل از تصمیم به سفر گرفتن بوده است.  قیمت کوله پشتی مسافرتی  وابسته به کیفیتی است که خریدار مد نظر دارد و می تواند هزینه کند.  یکی از  جذاب ترین و بهترین کوله پشتی مسافرتی، کوله پشتی هایی است که  با تعدد جیب جادار در ابعاد مختلف و کیفیت در انتخاب زیپ نیاز خریدار کوله پشتی مسافرتی را رفع کند.

ظهور و فروش آنلاین کوله پشتی شیائومی دیجی کالا

با توسعه صنعتی چین و پیشرفت کمپانی شیائومی ارائه و فروش کوله پشتی شیائومی دیجی کالا از جمله محصولاتی است که بر میانگین قیمت کوله پشتی در بازار ایران تاثیر شگرفی داشته است.  استفاده از شارژر و طراحی بی نظیر و گوناگون داخل کوله پشتی شیائومی دیجی کالا را به عنوان یکی از عوامل فروش این نوع کوله پشتی در بازار  فروش آنلاین کوله  تثبیت کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02136834231
fax icon فکس: 02136834231
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران ، چهارراه سیروس ، بالاتر از بیمارستان سپیر ، پاساژ عقیق، پلاک بی 16، کیف سارینا

مطلب پیشنهادی

فروش عمده کیف مدرسه ارزان | نمایندگی انواع مدل کیف و کوله در کشور

کیف ها انواع مختلفی دارند. از کیف ها در جاهای گوناگونی استفاده می شود که می توان این گونه نام برد: مدرسه دانشگاه اداره ها بیمارستان هادر باز

پاسخی بگذارید