بازار خرید و فروش عمده کیف و کوله مدرسه ای
خانه / کیف پول / خرید کیف پول مردانه ارزان | بهترین های کیف پول ارزان قیمت

خرید کیف پول مردانه ارزان | بهترین های کیف پول ارزان قیمت

بازار فروش کیف پول عمده ارزان یکی بیشترین توجه را میان بازارهای کیف و کفش دارد . خرید و فروش بالای این کالا و از سوی دیگر پایین بودن قیمت آن نسبت به سایر مدل های کیف زنانه و یا مردانه موجب شده است تا تعداد خرید مصرف کننده بیشتر باشد و به طبع تولید و پخش بیشتری از بازار را در بر بگیرد . از طرفی با اشباع شدن این بازار رقابت در ان سخت تر شده و تنوع کیف پول محصولات کیف پول ارزان قیمت بسیار بالا رفته است. شما میتوانید تنوع این مدل کیف ها را در گالری تلگرامی محصولات ما ببینید .

بازار فروش کیف پول عمده ارزان

استانداردهای الگو کیف پول مردانه

کیف پول مردانه و زنانه دارای الگوی های متنوعی هستند . الگو کیف پول مردانه در طرح های متنوعی عرضه می شود . کیف پول مردانه پالتویی یا کیف پول مردانه کتی از طرح های پر طرفدار بازار است . این مدل در الگوهایی مثل دو لت ، سه لت ، دو لت با یک لت وسط و … طراحی و دوخت میشود . از مدل های دیگر کیف پول مردانه ، کیف پول مردانه جیبی ، کیف پول و موبایل ، کیف پول مردانه چرم طبیعی و سایر مدل ها میتوان نام برد که در این شاخه ها هم الگوهای بسیار متنوعی طراجی و تولید شده است .

یکی از استانداردهای کیف پول مردانه ابعاد و اندازه ی آن است . بانوان گرامی در بسیاری از موارد چون کیف پول خود را در داخل کیف دستی زنانه یا کیف دوشی خودشان حمل میکنند . اگر ابعاد کیف پول کمی متفاوت باشد برایشان مشکلی ایجاد نمیکند . اما آقایان با توجه به اینکه کیف پول خود را در جیب کت یا پالتو یا کیف پول جیبی را در داخل جیب شلوار خود نگهداری میکنند . ابعاد کیف پول مردانه از هر مدلی که باشد باید بر اساس یک ابعاد و اندازه استاندارد و دقیق طراحی و تولید شود تا مشتریان مرد از خرید خود نهایت رضایت و بهره برداری را داشته باشند . بنابر این یکی از استاندارد ها در الگوی کیف پول مردانه ، ابعاد و اندازه ی آن است که بایستی رعایت شود .

استانداردهای الگو کیف پول مردانه

یکی دیگر از استانداردهای الگو کیف پول مردانه دوام و طول عمر آن است . آقایان همیشه کیف پول خود را در ست یا جیب خود همراه دارند و در روز ممکن است بارها و بارها از آن استفاده کنند . به همین علت کیف بیشتر در معرض کهنه شدن یا پاره شدن قرار دارد . پرچه هر محصولی طول عمری دارد و بالاخره روزی یا از مد میفتند یا کهنه میشود و مصرف کننده یک مدل جدید و نو را خریداری میکند ولی بالاخره بایست کاری کرد که کیف پول یا هر محصول دیگری بیشترین زمان ممکن را برای صاحب خود کار کند .

 الگوی طراحی شده کیف پول باید به گونه ای باشد که درصد پاره شدن ، در رفتن دوخت ، باز شدن قسمت چسب زده شده را کاش دهد . به عنوان مثال مدل هایی که در تولید دورسل طراحی و دوخت می شود بارها آزمایش میشود که درصد پاره شدن ، جدا شدن قسمتی از کیف به صفر برسد . مثلا قسمت های محتلف الگوی کیف پول مردانه به گونه ای کنار هم دوخته شوند که دوخت محکم تر باشد ، چفت بست کیف استقامت بیشتری داشته باشد تا کمتر آسیب ببیند و دیرتر کهنه شود .

راهنمای تهیه بهترین کیف پول ارزان

موضوع مهم دیگری که در طراحی الگوی کیف پول مردانه باید به آن دقت داشت زیبایی آن است . اینکه کدل به گونه ای باشد که دوخت ها کمتر دیده شوند . اگر دوخت ها در معرض دید هستند پس بنابراین به خوبی دوخت شده باشند و از نظم و زییایی خاصی برخودار شوند . اینکه طرح اولیه و الگوی کیف پول مردانه به چه گونه باشد تا دوخت ان زیبایی ایجاد کند بسیار مهم است . بدنه و تکه های مختلف داخل و خارج کیف پول مردانه به گونه ای کنار هم قرار بگیرند و چسب بخورند یا در نهایت دوخته شوند که زیبایی ایجاد کند و موجب شود تا کیف پول بر و روی خوبی داشته باشد . این موضوع جدا از تضمین فروش و افزایش میزان فروش کیف پول مردانه ، رضات خاطر را برای مشتریان ایجاد میکند . افراد با سلیقه انتخاب بهتری خواهند داشت و بسیاری برای کادویی کیف پول مردانه را هدیه خواهند داد .

نکاتی در باره رنگ کیف پول مردانه ارزان قیمت

راهنمای تهیه بهترین کیف پول ارزان

جنس رویه و داخلی کیف پول مردانه ارزان

تنوع موجود در مدل های کیف موجب می‌شود تا خریداران به فکر این باشند که چه مدل کیفی یا چه نوع کیفی را برای خود یا شخصی دیگر تهیه نمایند . در اینجا راهنمای تهیه کیف پول ارزان قیمت مردانه را مطرح می‌کنیم. کیف پول مردانه ارزان قیمت بهتر است از جنسی پارچه ای یا نازک نباشد . اگر هم از مدل های پارچه ای را دیدید و پسندید حتما بررسی کنید که در درون آن ها از لایه های ضخیم تری همچون چرم مصنوعی با پارچه ای ضخیم استفاده شده است .

خرید عمده کیف پول ارزان قیمت

کیف هایی که برای خرید عمده کیف مردانه انتخاب میکنید بهتر از از مدل هایی باشد که بیشتر مرسوم است تا سریعتر به فروش برسد . لازم به ذکر است که باید دقت کنید این مدل کیف ها با توجه به ارزان بودنشان بی کیفیت نباشند و از کیفیت نسبی خوبی برخودار باشند . از سوی دیگر حتما از جنس آن آگاه باشید و از فروشندگان در باره دوام و طول عمر جنسی که تولید شده است سوالاتی بپرسید تا بتوانید در هنگام فروش به مشتری این موضوعات را متذکر شوید . ما توانسته ایم کیف پول مردانه ارزان قیمتی را طراحی و تولید کنیم که از نظر کیفیت جنس بدنه و طول عمر معقول باشد و برای مصرف کنندگان و خریداران این کیف پول ها مدت قابل قبولی کار کند .

نکاتی در باره رنگ کیف پول مردانه ارزان قیمت

بهتر است کیف هایی با رنگ تیره انتخاب کنیم یا کیف هایی که چرکتابی کمتری داشته باشند . کیف پول مردانه یا زنانه از کیف هایی ست که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد . مخصوصا برای مردان که آن را در جیب پالتو ، کت یا جیب شلوار خود قرار میدهند . یا اینکه کیف پول پالتویی مردانه خود را در دست میگیرند . این موجب میشود که سریعتر کثیف شود . زمانی از کیف پول رنگ روشن میتوانید استفاده کنید که در نگهداری آن بیشتر توجه کنید . آن را در کیف اداری یا کیف دیگری حمل کنید تا کمتر با محیط و دست در تماس باشند .  مدل هایی از کیف پول ارزان قیمت را انتخاب کنید که به راحتی پاکیزه شوند . مدل های کیف پول چرم طبیعی ، کیف پول چرم مصنوعی به راحتی از هر گونه کثیفی و گرد و خاک تمییز میشوند . ولی کیف های پارچه ای ، برزنتی ، نمدی یا گلیمی را بایستی شست تا تمییز شوند . کیف پول مردانه اسپرت هم از جمله کیف هایی ست که با یک دستمال مرطوب تمییز و پاکیزه میشود .

خرید اینترنتی کیف پول مردانه دست دوز

مرکز تولید کیف پول مردانه لاکچری

بعد از صحبت درباره کیف پول مردانه ارزان قیمت میتوانیم اندکی هم به کیف پول مردانه لاکچری ، کیف پول مردانه با قیمت متوسط به بالا هم صحبت کنیم . این دسته از کیف ها بیشتر از چرم طبیعی دوخته می شوند . آقایان به مراتب از بانوان محترم کمتر خرید می کنند و بیشتر آن ها دوست دارند محصولی متوسط به بالا خرید کنند تا بیشتر کار کند و دیرتر آن را با مدلی جدی و نو عوض کنند . از این رو بعد از کیف پول مردانه ارزان که بازار را در دست دارد ، کیف های لاکچری و قیمت بالا هم میان مشتریان مرد بیشتر استقبال میشود . البته یکی از دلایل فروش بالای این کیف پول مردانه لاکچری و کیف پول مردانه چرم طبیعی این است که برای کادو یا هدایای تبلیغاتی مدیریتی از این مدل محصولات استفاده میشود . ما نیز در این زمینه فعالیت متناسبی داریم . در حوزه کیف چرم طبیعی مردانه برای تبلیغاتت برند یا شرکتی خاص خدماتی ارائه میدهیم . همه کیف های پول ما در این حوزه برای سفارش عمده با لوگو یا برند شما آماده است .

مدل هایی که بیشتر برای کادویی ها خریده میشوند نیز در مجموعه محصولات تولیدی ما وجود دارد . مدل های کیف پول مردانه پالتوی ، کیف پول مردانه چرم طبیعی و کیف پول مردانه چرم مصنوعی مرغوب از این دسته محصولات هستند که میتوانید آن ها را در گالری مجازی تولید کیف دورسل در تلگرام مشاهده کنید .

خرید اینترنتی کیف پول مردانه دست دوز

خرید اینترنتی کیف پول مردانه دست دوز

شما میتوانید از سایت های اینترنتی معتبر و صاحب نام در عرصه کیف پول مردانه دست دوز و کیف پول مردانه چرم طبیعی خرید خود را انجام دهید . کیف پول دیجی کالا ، کیف پول مارال چرم ، کیف پول درسا و سایر برندهای این حوزه محصولات خود را برای فروش در سایت های اینترنتی خود عرضه میکنند . شما میتوانید با مراجعه به سایت های مذکور ، کیف پول دیجی کالا یا کیف پول درسا ، کیف پول مارال چرم مدل های این برندها را بررسی کنید . هم چنین شما میتوانید با کلیک روی دکمه پایین وارد کانال آپارات انواع کیف مردانه و زنانه شوید . فیلم مدل های معروف کیف پول مردانه ارزان ، کیف پول مردانه لاکچری و سایر مدل ها را تمام و کمال ببینید ، شما با دیدن فیلم کامل این محصولات از دورن و بیرون این مدل کیف ها ، کیفیت جنس و دوخت آن مطلع میشوید و بهترین و مطمئن ترین خرید خود را انجام میدهید .

تولید کیف پول زنانه ارزان

کیف پول مردانه دست دوز نیز مدل های متنوعی دارد . این مدل کیف ها با توجه به اینکه دست دوز هستند و زحمت فراوانی برای دوخت و تولید آن ها به کشیده شده است . با چرم طبیعی گاوی یا چرم بزی تولید میشوند . از این جهت در میان انواع کیف پول مردانه ، این مدل ها از گرانترین دست های کیف پول هستند . تولید آن ها با توجه به دست دوز بودن زمان بیشتری میبرد و میزان تولید کمتری دارد .

مزایای استفاده از کیف چرم مردانه

مزایای استفاده از کیف چرم مردانه

کیف های پول چرم مردانه از بهترین های مدل های کیف چرم مردانه هستند . این مدل ها با چرم طبیعی بیشتر چرم گاوی تهیه و تولید میشوند . مدل های متنوعی دارند . کیف چرم پالتویی چرم مردانه ، کیف پول کتی چرم و جیبی مردانه مدل هایی هستند که کارت های اعتباری ، اسکناس و سکه ، کارت های شناسایی را در خود جای میدهند . برخی دیگر فضای کافی برای قرار گیری موبایل ، پاور بانک های باریک و کشیده ، شارژر و ندارکو اسناد هم دارند .

یکی از مزایای مهم این دسته از کیف پول مردانه طول عمر بالای آن هاست . این کیف ها با توجه به متریال استفاده شده که چرم طبیعی است مدت زمان بیشتری برای مصرف کننده کارایی دارند . گرچه امروزه با پیشرفت صنعتی در حوزه تولید چرم مصنوعی با کیفیت ، چرم مصنوعی با مرغوبیت بالایی تولید میشود که در بعضی از موارد با کیفیت و دوام چرم طبیعی برابری میکند . ولی با این همه چرم طبیعی بخاطر استقبال بیشتر ، بسیار زیاد در معرض آزمایش دوام و طول عمر قرار گرفته است و در اکثر موارد صاحبان و خریداران کیف پول چرمی از آن راضی بوده اند .

لیست قیمت کیف پول کتی چرم مردانه

یکی دیگر از مزایای کیف پول چرم مردانه مناسب بودن این محصول به عنوان هدیه می باشد . بسیاری برای مناسبت های مختلف کیف پول چرم مردانه هدیه می دهند . بیشتر شرکت ها برای تبلیغ خود و برای اینکه هدیه ای نفیس به مشتریان با سابقه یا کارمندان و مدیران بخش های خود اهدا کنند از کیف پول چرم مردانه استفاده می کنند .

لیست قیمت کیف پول کتی چرم مردانه

قیمت کیف پول کتی چرم مردانه و لیست قیمت انواع اکسسوار چرم مردانه از جمله ست های دوتایی و سه تایی و چهارتایی و هم چنین قیمت های انواع ست مردانه و زنانه که بیشتر مناسب زوج ها میباشد به راحتی در دسترس شماست . کیف پول چرمی مردانه از ارزان ترین تا بالاترین قیمت را میتوانید از همکاران ما در واحد فروش بگیرید . آن ها آماده هستند تا هرگونه خدمتی در این باره یه شما ارائه دهند . شما میتوانید از طریق شماره های زیر این صفحه ، از طریق تلگرام و واتس اپ در سریعترین زمان ممکنه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب برای گرفتن لیست قیمت ، راهنمایی و مشاوره برای خرید و سفارش محصولات مورد نظر خود با این عزیزان ارتباط بگیرید .

انواع محصولات ما ، کیف پول مردانه و کیف پول زنانه ، محصولات ارزان قیمت تا بالاترین قیمت در کانال تلگرام ما قرار دارد که با رجوع به آن میتوانید از آلبوم عکس و گالری مدل های متنوع محصولات ما دیدن کنید . با ادمین کانال تلگرام ارتباط بگیرید و به سادگی محصولات مورد پسند خود را ثبت سفارش کنید . یا با ارسال کد محصول یا عکس محصول قیمت کلای مورد پسند را بگیرید . هر گونه سوال در مورد محصول داشتید بیان کنید . هم چنین میتوانید فیلم محصولات ما ، نقد و بررسی محصولات تولیدی مارا در کانال آپارات ما مشاهده کنید .

بزرگترین مرکز فروش کیف پول کتی چرم مردانه

بزرگترین مرکز فروش کیف پول کتی چرم مردانه

در مطالب قبلی شمارا با انواع کیف پول مردانه و کیف پول مردانه ارزان قیمت راهنمایی کردیم . و بیان کردیم که هم می‌توان حضوری کیف پول مردانه را به صورت عمده  خریداری نمود و هم می‌توان از فروشگاه های معتبر اینترنتی و کانال های تلگرام خرید ه تک و عمده کیف پول زنانه و مردانه آن را با یک تلفن سفارش داد و  اینترنتی خرید کرد. یکی از این فروشگاه های اینترنتی معروف  فروشگاه دیجی کالا می‌باشد ، دیجی کالا کیف پول مردانه ارزان را به صورت تکی توسط فروشندگان مختلف به فروش میرساند . برخی از آن ها قابل اعتمادند و برخی دیگر نیستند . همچنین سایت های دیگری هستند که میتوان از آن ها به صورت اینترنتی انواع کیف پول از جمله کیف پول کتی چرم مردانه ، کیف پول کتی چرم مردانه ،  انواع کیف چرم مردانه ،  کیف پول مردانه دست دوز  و یا کیف پول مردانه لاکچری  را خریداری نمود . برخی اسمی آشنا دارند و برخی دیگر معروف نیستند .

خرید اینترنتی با ارسال رایگان محصول :

خرید اینترنتی با ارسال رایگان محصول :

شما می توانید به محصول انتخابی خود را به صورت اینترنتی به ما سفارش دهید . ما محصولات تولیدی خود را بدون واسطه از تولید به مصرف ارائه میکنیم . برای خرید تک و عمده میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید . همکاران ما در واحد تولید و فروش برای خدمت رسانی و راهنمایی برای خرید هر مدل کیف پول و مدل های دیگر کیف آماده هستند .

خرید جدیدترین کیف پول مردانه ارزان | خرید کیف پول زنانه ارزان

یکی از مهم ترین بحث های امروزه در خرید جدیدترین کیف پول مردانه ارزان یا خرید کیف پول زنانه ارزان این است که محصول بر اساس مد روز تولید شده باشد . همگام با و بازار جهانی و طراحی هایی که نامداران این حوزه در دنیا انجام می دهند باشد . در خرید اینترنتی کیف پول مردانه مانند سایر موارد باید دقت کرد که تولید کننده و مجموعه بخش کننده این محصولات بهترین ها و جدیدترین کیف پول مردانه عمده ای را ارائه کنند . چرا که امروز با وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی مشتریان و مصرف کنندگان با بهترین و جدیدترین مدل ها از طریق اینترنت آشنایی دارند و پشت ویترین مغازه ها ، در بازار یا در فروشگاه های اینترنتی به دنبال جدید ترین مدل ها هستند .

مزایای استفاده از کیف چرم مردانه

تولید ما با کادری مجرب در عرضه تولید و طراحی محصول ، با ورق زدن ژورنال های خارجی و بررسی جدید ترین مدل های طراحان کیف در سراسر دنیا سعی کرده است تا محصولات خود را به روز و جدید نگه دارد . شما میتوانید از طریق اینترنت به سایت ما سر بزنید . یا از طریق تلگرام گالری محصولات ما را در کانال ما ببینید . هر مدلی که مورد پسند بود را سفارش دهید . خرید عمده و تک به صورت اینترنتی برای شما مزایای بسیاری دارد . از جمله :

  • صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد
  • صرفه جویی در زمان که بسیار با ارزش است
  • مشاهده تنوع محصولات بیشتر
  • مشاهده نظرات مشتریان قبلی و کابران و خریداران
  • مقایسه قیمت های محصولات و کیفیت آن
  • مشاهده فیلم و نقد ها و بررسی های محصولات

شما میتوانید با دیدن فیلم نقد و بررسی کیف های ما از کیفیت و جنس محصولات ما مطمئن شوید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیرحسین یوسفی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09128153744
telephone icon شماره ثابت: 02136834231
fax icon فکس: 02136834231
telegram icon کانال تلگرام: behellco@
email icon پست الکترونیکی: Yousefi.amir.h@gmail.com
address icon آدرس: بازار بزرگ تهران ، چهارراه سیروس ، بالاتر از بیمارستان سپیر ، پاساژ عقیق، پلاک بی 16، کیف سارینا